ΦΟΥΣΚΩΜΑΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΦΟΥΣΚΩΜΑΤΟΣ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΜΗΧΑΝΗΣ
1ο. Στάδιο Αφορά τα ρεζερβουάρ όπου η διάβρωση είναι επιφανειακή (εσωτερικά) και γίνεται με βάπτιση σε τρία διαφορετικά μπάνια. Το πρώτο υγρό (ο διαλύτης), διαλύει επιλεκτικά την σκουριά και τα κατάλοιπα της βενζίνης χωρίς να επηρεάζει το ακρυλικό χρώμα και χωρίς να επηρεάζει την λαμαρίνα που δεν έχει οξυδωθεί. Το δεύτερο υγρό (ο καταλύτης), χρησιμοποιείται ουσιαστικά για να σταματήσει την δράση του πρώτου υγρού, έτσι ώστε να μην μεταφερθούν κατάλοιπα του με το καύσιμο στο ρουμπινέτο η στα καρμπυρατέρ, τα οποία είναι από αλουμίνιο, για να εξαλειφθούν οι περιπτώσεις διάβρωσής τους. Έτσι λοιπόν, το δεύτερο υγρό "εξαφανίζει" το πρώτο σταματώντας την οποιαδήποτε τοξική δράση και τις παρενέργειές του. Πολλές φορές, η διάβρωση του ρεζερβουάρ είναι τέτοια που η λαμαρίνα λεπταίνει τόσο ώστε να δημιουργούνται πόροι. Επίσης πολλές φορές κατά την επισκευή ενός πολύ διαβρωμένου ρεζερβουάρ, απαιτείται αντικατάσταση ορισμένων κομματιών της λαμαρίνας! Στις κολλήσεις ενδέχεται να δημιουργηθούν πάλι πόροι. Οι διαφόρων ειδών πλαστικοποιήσεις προσφέρουν μόνο προσωρινή λύση και δεν επιδέχονται επισκευή. Για να γίνει το δεύτερο στάδιο, πρέπει οπωσδήποτε να γίνει το πρώτο. Σε περιπτώσεις που το ρεζερβουάρ παρουσιάζει διαρροές, τοποθετείται μέσα σε αυτό ένα χημικό δύο συστατικών (κόκκινου χρώματος, πολύ λεπτόρευστο), το οποίο λειτουργεί με δύο τρόπους. 1ον, εισχωρεί στους πόρους (μέχρι και στον πιο μικρό) και τους σφραγίζει μόνιμα. 2ον, δημιουργεί μια πολύ λεπτή επίστρωση σε όλο το εσωτερικό πάχους 4-6 μικρών αντισκωριακής προστασίας με διάρκεια ζωής ως 12 ετών! Η πρόσφυση του χημικού αυτού υλικού στην μεταλλική επιφάνεια γίνεται και αυτή με ανταλλαγή μορίων, συνεπώς η αφαίρεση του είναι πρακτικά αδύνατη! Ακόμα και αν για κάποιο λόγο η επιφάνεια πληγωθεί εσωτερικά, το αντισκωριακό υλικό δεν αφαιρείται, αφού έχει εμποτισθεί στο μέταλλο! Σε περίπτωση που στο μέλλον χρειασθεί κάποια λαμαρινοδουλειά ή επέμβαση οξυγόνου, η αντισκωριακή προστασία μπορεί να επισκευασθεί τοπικά. Άλλωστε το υλικό είναι τόσο λεπτό, που και η δεύτερη επάλειψή του δεν δημιουργεί πρόβλημα πάχους.
ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Μια από τις πιο συνηθισμένες ζημιές μιας μοτοσυκλέτας είναι αυτές που παρουσιάζονται στα πλαστικά μέρη της μηχανής. Ο Ιδιοκτήτης καλείται συχνά να τα επισκευάσει κοστίζοντας του αρκετά μεγάλο κόστος. Η μέθοδος που εμείς εφαρμόζουμε έχει πολύ καλό αποτέλεσμα και χαμηλό κόστος Περισσότερα
Ένα κτυπημένο ρεζερβουάρ με μικρή ή μεγαλύτερη ζημιά αποτελεί κρίσιμο σημείο στην εμφάνιση της μηχανής σας Εφαρμόζουμε ειδική μέθοδο για το φούσκωμα του "στραπατσαρισμένου" ρεζερβουάρ σας και σας το παραδίδουμε "καινούργιο" και σε πολύ χαμηλό κόστος Περισσότερα